Ingen ridning today.

Hovslagaren skulle kommit vid 11 idag, så hade planerat att Tamarillo skulle få stå idag. Sen ringde mamma i morse och sa att han inte kunde komma, så det slutade med att Tamarillo fick stå iaf, haha. 
 
Var iaf lite nyttig och gick på en långpromenad (över 1 timma!!) med hundarna. Jobbigt men underbart i det fina vädret! Både jag och hundarna var helt döda när vi kom hem, haha. Osen tog jag med mig doggsen och hälsade på hästarna i hagen och kollade så de levde iaf, och det gjorde dom :) Kul info. 
 
Annars idag har jag inte gjort ett bajs, kollat lite TV och hjälpt finaste pojkvännen med bilen. Verkar som att Herta (bilens namn... eheh) sjunger på sista versen nu. Stackars bilen! :( Hoppas han fixar en ny bil snart, man blir otroligt lat och bekväm när man har pojkvän med bil kan jag lova.. 
 
Aja, nu kom jag precis in från bil-mekket haha, och väntar på att pojkvän ska köra hem mig. (blö, vad lat, är typ 100 m...) 
 
Aja, hade bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0