Lerig heeest

Idag skulle hovslagaren kommit, men alltid är det något som kommer i vägen. Aja, nästa helg får de nya skor iaf! 
 
Tamarillo fick vila idag, men jag spenderade nästan en timma åt att göra Ladde ren, fy vad smutsig. Hon har visserligen täcke på sig, men benen, magen, halsen och ansiktet såg förjävliga ut! Gick knappt att se hennes ögon för att lagret med lera vad flera centimeter tjockt.. haha. Hon blev säkert av med ett par kilo päls också, det är ingen som borstat henne sen de började fälla så var en del kan jag lova.. 
 
Iaf, nu sitter jag hos älskling och kollar på min nya favvoserie, one tree hill haha. Tredje gången jag ser den nu, men den är alltid lika bra :) 
 
 
Insta pic.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0