Min skolavslutsklänning kom idag!

Gaaah, helt överlycklig typ! Har inte provat den än, men om den sitter som den ska lär jag garanterat vara världens lyckligaste typ, haha. Den var till och med snyggare i verkligheten än på bild, mumma. 
 
Dry Lake Fiona Dress
 
Och såå ser den ut, hur snygg?! 
 
Och skorna jag ska ha, är verkligen mina drömskor. Har aldrig vågat köpa såna förut för har alltid tyckt att jag blivit för lång i dom. MEN NU ska jag skita i hur jävla lång jag blir, hellooo JC. 
 
 
Har inte beställt än, men snart så! Kommer bli hela 186 haha, men men.. 
 
AJA, nog om skolavslutningen! Idag skrittades Tamarillo ut ca 30 min i sällskap med lillebror och hundarna. Trevligt! Har inget annat att säga, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0