Mööh.

Well, hello! Sorry att jag inte bloggat på ett tag nu, jag som vart så duktig på senaste tiden.. men så är det ibland! I förrgår försökte jag blogga men internet strula, och igår umgicks jag med Kicken och Martin hela kvällen, så ja.  
 
Har iaf ridit Nikele i 2 dagar nu och det har gått bra som vanligt :) Igår var han helt fantastiskt fin faktiskt, speciellt i traven (de korta sträckorna vi travar, haha). Går superfint o form och hans trav är ju bara att dö för! Önskar han vore mer igång så jag fick sitta ner på honom, meeen vi får hålla oss till lättridning så länge, haha. Idag var han lite spänd och lite mer i luften, men det får man ta ibland. 
 
Tamarillo är frisk nu i princip, om man bortser från hostan. Han har ingen feber och snorar inte, men somsagt, den där förbannade hostan! Idag hostade han bara 2 gånger när jag var i stallet dock så det är bra :) Skrittade honom en stund igår och ska göra detsamma imorgon. Fortsätter så tills hostan gett med sig helt tror jag. 
 
Aja, nu ska jag dra hem, se ya! 
 
 
Hihi, jag och Axl. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0