Oups.

Haha, var ett jäkla tag sen jag bloggade nu, 17 dagar faktiskt! Sorry, men har fullt upp osv, så har inte orkat helt enkelt. Är också alldeles för beroende av One tree hill för att kunna slita mig ifrån det, så kollar inte ens bloggar längre. That´s bad. 
 
Iaf, Tamarillo mår prima ballerina! Idag var vi uppe i Frösvi och hoppade riktigt ordentligt för första gången iår! Hoppade en bana på typ 95 tror jag, vilket är riktigt bra för att vara första gången iår :) Lagom pigg också, perfekt helt enkelt! Måste faktiskt säga att han var finare idag än han var första gången förra året! 
 
Ska "tävla" (pay´n jump) på lördag också, taggaaaaa. 
 
occch så har jag varit och kollat på lite hästar också! Hittat en som jag verkligen gillar, så ska tillbaka dit på onsdag. Tyärr ska dom ha mer för honom än vad Barack Obama (stavning) tjänar på ett år, så vi får väl se hur det blir med den saken.. Men, han är riktigt fin! 
 
Suttit och kollat efter lite hästar idag med, så kanske blir att åka och kolla på någon imorrn. Nu är jag dock inställd på den svindyra, stackars mamma :( Men vi får se hur de blir! 
 
Iaf, ska dra mig nu, men ska försöka blogga oftare än en gång om året i fortsättningen ;) 
 
 
Stefano <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0