Alla <3ans dag. eheh.

Halå! Kan ju börja med att säga glad/grattis på alla hjärtans dag! Heter det glad eller grattis? I don´t know. 
 
Kicken och jag har myyyyst idag, till fast and furious 5! (MUMS PÅ VIN DIESEL OCH DEN ANDRA VAD HAN NU HETER). Hehe. Iaf, så jäkla gött. Jag och Kicken har alltid haft som standard att kolla på "the notebook" varje alla hjärtansdag sedan vi blev tillsammans, men vi bestämde oss för att kolla på den imorgon istället och ha en total-mysig fredag. 
 
The notebook måste vara bästa filmen genom tiderna alltså, verkligen. Har seriöst aldrig sett en lika bra film, eller en som berört mig lika mycket. Har du inte sett den, se den! Imorgon hoppas jag att jag kan hålla mig från att gråta, 3e gången gilt?
 
Har inte ridit Tamarillo idag, han fick vila hihi. 
 
Anyway, ska sova med bäste pojkvännen nu så hörs vi imorrn, eller nåt" :D 
 
 
 
Best ever. tjuhu. 
 
rubrik made by boyfriend. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0