Bara döda fiskar går med strömmen.

Halådär. 
 
Red Tamarillo ute på ängarna imorse, och idag hade jag sadel på, höhö. Han var om möjligt ännu mer galen idag så hade garanterat inte suttit kvar om jag hade ridit barbacka haha. Men "körde slut" på honom ordentligt idag i djupsnön, det behöver han :) Ska försöka ta mig till ridhuset snart också, behövs verkligen känner jag :( Men iaf, han var fin, bäst, underbarast osv  idag också som han alltid är, mitt hjärta. 
 
Åh, jag önskar att Tamarillo vore 10 år. Tänk så jäkla kul vi hade kunnat ha på Vreta i höst han och jag, min bästa vän. Om jag skulle få en önskan, då skulle jag inte önska mig pengar, evig kärlek, fred på jorden eller något sånt. Jag skulle önska mig Tamarillo, 12 år yngre. God, ?
 
 
AE NU BABBLAR JAG PÅ OM INGENTING VETTIGT. Säg vad jag ska skriva om mina fina läsare, hihi :D 
 
 
Jag o hjärtat för ett par veckor sedan. äääälskar hur långt mitt hår ser ut att vara på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0