King size

Hallådär, kött o blåbär. Suger på att blogga as usual men sånt är livet tjuhu. Aja.
 
Idag hade vi iaf skriftliga nationella i Svenska, och jag skrev en debattartikel om skönhetsoperationer. Äuk. Tror de gick bra iaf, men det är ju sånt som märks! 
 
slutade vid 11 så åkte hem och red mitt hjärta direkt. Skrittade en sväng ute på ängarna bara, men kan tyvärr inte göra så mycket annat just nu. Alla vi som hatar vintern? Har iallfall kommit fram till att Tamarillo inte är 22 år gammal. Fyfan, får ju hålla i mig för glatta livet när han studdsar upp och ner. Suck. Gullefis :) Längtar som fasiken tills jag kan börja sätta igång honom ordentligt. Tagga långa uteritter,hoppträningar osv.. gash. 
 
Jajuste, igår kom vår nya hund hem också! Är en söt liten gris som vi adopterat från Irland. Fredrik heter han btw, hihi. Kan inte säga annat än att han är förjävla sötoch älskar att kissa i mitt rum.Blä. 
 
 
Huhu, söten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0