Kommentarer.,

"Ska du låna/köpa en ny häst nu då??"
 
Antar att du som skrev kommentaren undrade eftersom jag skrev i inlägget att jag blivit godkänd på ridprovet till NIU. Och ja, jag måste skaffa en ny häst. Det är inget jag ser framemot just nu då hela processen med att skaffa en ny är så förbannat jobbig haha..men ja. 
 
Hade jag fått ha kvar Steffe (!) hade jag inte behövt leta efter ny häst, men ja, nu måste jag det. Jag kan inte komma till skolan i Augusti och inte ha en häst med mig. Det funkar liksom inte. Hade jag kunnat ta med mig Tamarillo hade jag gjort det tusen gånger om,men somsagt han blir 22 iår. 
 
Jag provrider inga hästar just nu, men letar efter den "perfekta". Har du en häst som är mellan 5 och 10, med kapacitet att gå minst 130 och är mellan 165 - 175. Hör av dig. 
 
Och btw, nästa gång du kommenterar, släng med ditt namn  då ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0