Lördaggggg.

Halådär! 
 
Kan börja med att säga att jag sov 12 (!!!) timmar inatt, fyfasiken. Slocknade i soffan vid 9 igår, blev väckt av pojkvännen vid 10, gick in till min säng och somnade där efter 1 sek typ. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Hur vanligt är det för en 16åring att vara så trött att man somnar vid 9 på en fredagskväll? suck haha. Aja, skönt vare :,) 
 
Har vart och ridit mitt hjärta iaf! Red honom på ridbanan, och idag gick det tom att trava där, överlycklig typ haha :,) Hade säkert gått att galoppera också men kändes att det var halt under så höll mig till skritt och trav bara. Han var duktig iaf, körde massa övergångar för lydnadens skull, kan han verkligen behöva! Alltså skritt, trav, halt, trav osv. Hann bara rida typ 25 min, men de är ju alltid något! :)
 
Just nuuu sitter jag och väntar på mormor och morfar som ska komma om exakt 15 min haha, äta semlor ffs. Gött. 
 
Ahja, vi hörs snart, I hope. 
 
 
Jag och finaste Bella. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0