Sportlov!

Idag började lovet, fy fasiken vad skönt :) Ska bli redigt gött o bara slippa skolan och allt vad det innebär ett tag. Smaskens. 
 
Ja, och kan ju säga också att det är slut på det roliga för Tamarillo från och med nu. Har ridit jättemycket barbacka hela vintern just för att det värmer så bra när det är kallt ute, och för att han äääälskar att bli barbacka riden, men aldrig igen. Red barbacka på ängarna idag och han var så jävla busig att jag höll på o flyga i backen 5 gånger. När jag hade tagit första galoppen fanns det inget stopp i honom och han gjorde allt för att dra iväg. Suck :) Tur man har lite balans iaf, höhö. Nä men var riktigt nära att jag for i backen ett par gånger.. 
 
Ahjuste, har fått tatueringstid nu också! 27e smäller det! Tagga, tagga, tagga. Tagga smärtan också :( Buhu. Men det är såå värt de. Ska somsagt tatuera in Tamarillos namn på armen, med lite blommor o grejs runt. Ni får se bild när jag ritat upp en skiss.. eller ja, jag suger på att måla.. 
 
Någon människa som skriver snyggt och målar bra? Hör av dig. I´ll pay cash. 
 
Iaaaf nu är jag hemma hos pojkvännen, han pluggar körkort och jag gör detta, hihi. Snart ska vi dra på the notebook och mysa, underbart <3 På söndag åker han till Sundsvall i 3 veckor,kommer sakna ihjäl mig! :( Meen, förhoppningsvis kommer han hem med körkort.. ;) 
 
Ae, ha en bra fredagskväll! :D
 
Photo by emmaaasandstrom
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0