Smack that

Länge sen jag bloggade nu men har inte haft lust helt enkelt.. Har inte hänt ett skit sen sist typ. Eller ja, Steffe har åkt och det är jobbigt som fan. De första dagarna gick helt okej men nu äter det upp mig inifrån. Usch. Har fällt en tår varje dag sedan han åkte. Miss u. 
 
Fick också en kommentar som löd "Köpte du inte den hästen nyss?", nej det gjorde jag inte. Jag skrev i December att det var bestämt att vi skulle köpa honom, men sen backa ägaren ur och skulle ha hem honom igen. That´s life.. Now that he´s gone, well life carries on, but I miss him like a hole in my head. 
 
Har iaf nåt skitkul att berätta, jag har varit på Vretagymnasiet och gjort ett godkänt ridprov!! Hur jävla bra?! 
 
Annars, Tamarillo mår prima och ja, han är fin. Ängeln i mitt liv. 
 
Ska försöka börja blogga igen, så håll utkik :) 

 
En bild, från en tid jag var riktigt lycklig, med en person som fick mig att må jävligt bra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du köpa/låna en ny häst nu??

2013-01-31 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0