I don´t think that they´d understand.

Hallååådär! Hihi, andra dagen på rad jag bloggar, inte illa :,) 
 
Iaf, idag har jag ridit båda mina herrar, och  på ängarna båda två. Började med Latte som var fin, men lite seg och motsträvig. Tror han testar mig lite för han har börjat utnyttja mina svagheter, men det löser vi nog! Han gör ju inget dumt, men går emot skänkeln lite för att slippa undan osv. Men annars var han fin!
 
Och seeen red jag min älskade bästaste Tamarillo som var lika fin som alltid :) 
 
Imorgon kommer min moster hit på besök och ska rida Tamarillo, kul! Vi ska upp till banan i Frösvi, och så ska jag hoppa lite med båda två :) Semestercupen är ju på lördag, tjuhu! :D 
 
Meeen iaf, nu ska jag kolla film med pojkvännen och sen sova. Måste upp ganska tidigt då min moster kommer kl 4 typ, och innan dess ska jag till stan, städa och bygga hinder. Ehe :( 
 
Men, vi hörs nog imorgon! 
 
Har ingaaaa bilder alltså... måste ta lite nya snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0