Semestercupen!

Glömde berätta det för er sist jag skrev, men semestercupen var ju idag! Hade bara med Tamarillo, då jag kände att jag vill rida ihop mig lite mer med Latino innan vi tävlar. Iaf, Tamarillo petade första hidret! Vet inte riktigt vad som hände då vi hade bra tempo och allt, men så är det ju ibland :) 
 
Han gjorde en riktigt fin runda förövrigt och jag är jättenöjd med honom. Då vi hade bäst tid av alla räckte det även till en 2a placering, vilket betyder att vi skulle vunnit om vi inte petat. Lite surt, men men! Han var bäst iaf! :D 
 
Aja. tänkte bara säga det. se yoooooooou 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Sundberg

Hej Emma,

Hur är allt med dig? Och med Tamarillo?
Försökte maila dig men verkar som du bytt mailadress?

Jag brukar kolla din blogg med jämna mellanrum så jag får se hur det är med gammelmannen :). Men i och med att du inte bloggat på ett tag så får du jättegärna skriva några rader när du har tid!

Hoppas allt är fint,

Vi Hörs!
Emma

2013-11-08 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0