Perfect for me.

Vet att jag aldrig bloggar längre, men som ni säkert märkt tycker jag inte att det är kul nu för tiden. Jag kan fortsätta att skriva om ingenting, helt ointressanta saker, men det ger inget för mig. Så. för tillfället dissar jag bloggen och skriver för mig själv hemma. Föredrar att ha det så, antar jag. 
 
Iaf. Tamarillo mår toppenbra om det är någon som undrar. Har tävlat en gång sedan jag skrev sist, och vi var felfria som vanligt (bästa hästen.) Värmen börjar komma nu, och vissa dagar märker man att han inte är så ung längre. Vi skulle tävlat igår men avstod för att det var så varmt. Just nu går han inte sådär jättehårt heller direkt, men det ska det bli ändring på när sommarlovet börjar :) 
 
Som ni vet hittade jag ju en häst också, som jag verkligen gillade. Han besiktades två gånger, men gick inte igenom någon av gångerna, så vi var tvugna att släppa honom. Det gjorde verkligen ont kan jag säga, tyckte om honom riktigt, riktigt mycket. Jag letar fortfarande, men tycks aldrig hitta den perfekta. 
 
Om en vecka slutan jag 9an också, blandade känslor verkligen.. Ska bli så skönt att flytta, börja om, skaffa nya vänner, men samtidigt kommer jag sakna så många av dom som finns här. Den här terminen har inte varit den bästa av mina tre år på högstadiet direkt, men jag har verkligen fått veta vilka mina äkta vänner är. Min "kompissituation" ser ungefär lika dant nu som den gjorde för 10 år sedan, bestående av 90 % killar. 
 
Aja, nu ska jag sluta skriva för Martin och Annie kommer hit och ska umgås. Vi hörs när vi hörs, om vi hörs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0