3 år av kärlek.

I skrivande stund sitter jag med låten "skin" av Ras Cricket i öronen. Det har alltid varit "våran låt", låten som alltid betytt lite extra för oss. Den påminner så mycket om den första sommaren vi var tillsammans, bästa sommaren i mitt liv. 
 
Idag firar vi tre år tillsammans, jag och Kicken. 3 helt underbara, jävla år. Jag kan inte fatta vart tiden sprungit iväg.. Ibland känns det som om det var igår han sa "Emma, vill du bli min flickvän?". Den dagen gjorde han mig till världens lyckligaste tjej, och jag har varit det ända sedan dess. 
 
3 år av glädje, kärlek, skratt och underbar vänskap. Han är verkligen min bästa vän, och min pojkvän. Den jag öppnar mig helt för, den som tröstar mig när jag gråter, och den som skrattar tillsammans med mig. 
 
Han gör mig lyckligare än någon annan kan, utan att ens lyfta ett finger. Bara sättet han uttalar orden "älskling" och "gumman" får mig att smälta. Han är en underbar person min pojkvän, han är verkligen det. Han har gjort mig till en bättre människa än jag någonsin kunde tro. 
 
Jag älskar hans ögon, hans skratt och hans leénde. Åh, jag skulle kunna göra vad som helst för att alltid se ett leénde på hans läppar. Jag älskar att han aldrig bryr sig om vad andra tänker om honom, eller om oss. Är det något jag lärt mig av honom, så är det att vara stolt över den jag är. 
 
Jag älskar dig, Christian Jonathan Skagvard, mer än du någonsin kan ana. Jag vet att jag är knepig och svår att förstå ibland, men jag älskar verkligen dig. De här tre åren har varit de bästa i mitt liv, och jag längtar redan till resten av våra liv. 
 
Jag vill gifta mig med dig, och jag vill att du ska vara far till mina barn. Jag har hittat "the one" för mig, och jag tänker hålla i honom hårdare än hårdast. Jag skulle klara av att förlora många saker, men inte honom. Inte min soulmate. 
 
 
En bild där det verkligen syns hur mycket vi älskar varandra. Åh, älskar den här bilden.. 
 
"Skin, skin, som den sol du är. 
Låt hela världen se ditt vackra leénde, 
Lys, lys, som den stjärna du är, 
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med, 
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig, 
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig, 
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig" 
 
Ras Cricket, skin. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0