Kollat häst!

Var och kollade på en häst igår, och jag hittade precis vad jag letat efter! Vet inte hur mycket jag kan skriva än då han ska besiktigas och röntgas innan det är helt klart, men går han igenom får ni veta allt sen! :) Tyckte väldigt mycket om honom iaf, tror starkt på dethär! Nu håller jag tummarna för att han är OK!
 
Red bästaste Tamman förut iaf! Körde först lite "dressyr" (haha..) på ridbanan uppe i Frösvi, vilket gick.. ganska bra för att vara oss! Koncentrerade mig inget på att han ska gå i form utan bara på att han ska jobba med bakdelen och ryggen osv, han va fin! Sen tyckte vi att det blev långtråkigt så körde lite kondition osv, hehe. 20 min full fart på långsidorna och långsamt på kortsidorna. Det gjorde verkligen susen, var en trött Tamarillo som gick hem sen :)
 
Aja, nu sitter jag hemma och väntar på att pojkvännen ska komma upp, om typ 1,5 h. Ska bjuda på lite mat tänkte jag, hihi. Snällt av mig! Seen ska vi antagligen umgås lite med bästa Coffe också, trevligt!
 
Ni får ha det så bra, slänger in en bild på.. min framtida stjärna?
 
 
Inte den charmigaste bilden kanske, men söt är han ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0