Tävlat!

Vet att jag aldrig bloggar längre, men tänkte bara att ni skulle få veta att jag och Tamarillo varit iväg på tävling idag! Var i Gamleby (Pay´n jump) och hoppade 80 och 90, var felfria i båda klasserna! I 80´n var han lite spänd och ofokuserad, men i 90´n var han superfin! 
 
Åh, kan inte förstå att han är så fin min kära häst. Han är 22 nu, men fortfarande fit for fight! Han blir bara bättre och bättre verkligen, och det är så kul att få vara med om. Om det fortsätter såhär blir det nog en hel del tävlingar iår ;)
 
IAF, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HÄST. HAN SLÅR ERA FINA, UNGA, ICKE-STELA TOPPSTAMMADE HÄSTAR MED SÅ JÄVLA MYCKET! ÅH, SÅ JÄVLA STOLT BARA! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0