Today

Heeeeeeeejdär. Andra dagen i rad jag bloggar, inte illa! Haha... 
 
Aja, har inget kul att säga men sitter hemma för mig själv och dunkar musik, så hade inget annat för mig. Tamarillo och jag var på en trevlig promenad ner till sjön och tillbaka idag iaf, mys! I normala fall tar det kanske 10 min att gå fram och tillbaka, men idag tog det en timma, suck haha. Han är verkligen gräs-galen alltså, han gick och jag hängde i grimskaftet som en vante. Inte så mycket att säga till om där inte..
 
Annars har jag bara chillat hela dagen, kollat på OTH i mängder också, haha. Bäste!
 
Har också hittat en häst som verkar super, ska kolla på den på torsdag :) Hoppas, hoppas, hoppas att jag hittat min stjärna.
 
 
Älskling och Tamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0